Opslagruimte huren 2.0 - Laat je compleet ontzorgen tegen de scherpste prijs!

Hulp nodig of vragen?   085-0476006

Veel gestelde vragen

  • Kan ik tussentijds bij mijn spullen?

    Ja!. De standaard toegangstijden zijn iedere dag van 06:00 uur tot 24:00 uur. Je krijgt een eigen toegangscode. Met deze code betreed je het opslagcentrum (door de toegangsdeur, de tussendeur en eventueel de lift).

  • Zijn er karren beschikbaar om spullen te verhuizen?

    In het laad- en losgedeelte van het opslagcentrum staan voldoende karren die je gratis mag gebruiken. Plaats deze graag na gebruik weer terug in de vakken.

  • Hoe zeg ik de opslagruimte op?

    De opslagruimte opzeggen kan je doen door ons simpelweg een e-mail te sturen naar info@ustor.nl 

  • Wanneer moet ik de opslagruimte opzeggen?

    De opslagruimte wordt per maand gehuurd. Je dient deze in ieder geval 14 dagen voor het ingaan van de nieuwe periode op te zeggen. Wanneer de opslagruimte leeg is en het slot uit de ruimte is gehaald, boeken wij de ruimte definitief uit en stopt de huur.

  • Door wie wordt de verhuisservice uitgevoerd?

    Wij werken samen met twee professionele verhuisbedrijven die al jaren voor ons naar tevredenheid verhuizen. Deze bedrijven zijn Magic movers, meer info op www.magicmovers.nl en White Van man, meer info op www.whitevanman.nl.

     

  • Waar worden de goederen opgeslagen?

    De opslagruimte bevindt zich in het opslagcentrum in Amsterdam Zuid aan de Vliegtuigstraat 31 te Amsterdam.

    Eind 2018 zullen wij een nieuwe vestiging openen in Haarlem. 

  • Is het wel veilig als ik mijn gegevens op deze website invoer?

    Ja! Op deze website maken wij gebruik van https. Dit is een beveiligde manier om gegevens te verzenden van een website naar een server.

    De software zelf staat op meerdere servers in een datacentre en wordt gehost door een gespecialiseerd IT bedrijf. Dit bedrijf zorgt ervoor dat alle beveiligingsupdates up to date zijn en monitort 24 uur per dag.

  • Hoe laat komt de verhuizer precies aan?

    De verhuizer geeft altijd een tijdvak van 3 uren aan waarbinnen hij bij je aanbelt. De reden dat er niet exact aangegeven kan worden wanneer de verhuizer aanbelt heeft te maken met het feit dat andere verhuizingen altijd langer kunnen duren dan gepland en ook het verkeer (files) dat tegen kan zitten.

  • Hoe betaal ik?

    De eerste factuur (voor in ieder geval de eerste twee maanden) betaal je via Ideal of creditcard via deze website. De maanden erna worde middels automatische incasso (SEPA) geincasseerd totdat je opzegt en de opslagruimte leeg wordt achtergelaten.

  • Waar kan ik laden en lossen?

    Wanneer je de toegangsdeur opent met je persoonlijke toegangscode sta je in het laad en los gedeelte. Je mag je auto naar binnen rijden waarna de deur automatisch sluit. Hier staan karren die je kan gebruiken en kan je overdekt en veilig laden en lossen.